Nicole Lewis
globalna szefowa Finecast
Nicole jest międzynarodową szefową Finecast czuwającą obecnie m.in. nad rozwojem technologii addressable TV na nowych rynkach. Nicole w toku swojej kariery zdobywała szerokie doświadczenie w międzynarodowych agencjach (GroupM, Mindshare) oraz po stronie mediów. 
Maciej Olenderczyk
dyrektor polskiego Finecast
Maciej kieruje polskim oddziałem Finecast, który rozwija w oparciu o swoje wieloletnie doświadczenie w koordynacji lokalnych i regionalnych kampanii telewizyjnych oraz multiscreen. Przed GroupM i Wavemakerem, pracował m.in. w Publicis Media.
Tony Gunarsson
principal analyst TV, Video & Advertising, OMDIA
Tony jest głównym analitykiem międzynarodowej agencji analitycznej OMDIA. Bacznie śledzi rynek wideo i telewizji, m.in. przez pryzmat trendów w reklamie. Analizy OMDIA wspierają decyzje biznesowe kluczowych graczy z rynku TV i streamingu.

Agnieszka Parfienowicz
Partner digital, MindShare
Agnieszka szefuje obszarowi digital w Mindshare, a także dogląda rozwoju oferty addressable TV z poziomu całej GroupM. Na jej wieloletnie doświadczenie w mediach składa się m.in. praca w MediaComie, gdzie tworzyła strategie dla największych polskich reklamodawców.
Szymon Lipiński
dyrektor strategiczny, Finecast
Szymon to wieloletni strateg, szef zespołów klienckich i planner, który swoją szeroką perspektywą biznesową wykorzystuje dziś na rzecz klientów Finecast, wpisując działania addressable TV w szersze strategie mediowe.
Lucyna Koba
client service director, Nielsen
Lucyna pracuje w firmie badawczej Nielsen i aktywnie współtworzy rynek pomiaru multiscreen w Polsce pomiar. Na jej szerokie doświadczenie biznesowe składają się m.in. praca w Gemiusie oraz Mediahub.

Josh Barnett
head of commercial team EMEA, Lumen
Josh jest szefem regionalnego zespołu w agencji badawczej Lumen. Wspiera marki i agencje w wykorzystaniu badań uwagi na rzecz efektywności ich kampanii. Badania Lumen odbijają się ostatnio szerokim echem w świecie reklamowym, pokazując jak istotnie kwestia uwagi poświęcanej przez konsumentów poszczególnym kanałom mediowym wpływa na ich efektywność, także kosztową.
Marcin Bogłowski
Group Vice President – Marketing, Insights and Data Division Director, Warner Bros. Discovery
W Warner Bros. Discovery w Polsce zarządza marketingiem oraz obszarami zbierania i analizy danych oraz insightów, które wykorzystywane są m.in. w celach marketingowych i sprzedażowych. Wcześniej był dyrektorem działu badań i rozwoju w Biurze Reklamy TVN Media, dokąd przeszedł z MediaComu – kierował tą agencją w latach 2003-2008.
Marcin Malicki
wiceprezes ds. produktu - Wirtualna Polska Media i szef Pilot WP
Zajmuje się także rozwojem usług subskrypcyjnych, w tym Pilota WP, usługi pozwalającej na oglądanie telewizji przez internet na dowolnym urządzeniu. Wcześniej Marcin był związany m.in. w ICT EXATEL, TVN Warner Bros Discovery i Centralnym Ośrodku Informatyki.

Gregor Fellner
 regionalny dyrektor strategiczny, Rakuten Advertising
Gregor Fellner to regionalny dyrektor strategiczny w Rakuten Advertising. Odpowiada za rozwój oferty Rakutena na rynkach CEE oraz niemieckojęzycznych. Ten ekspert od reklamy wideo w świecie CTV, wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał m.in. w Paramount i Freewheel (Comcast), Trade Desk czy Vibrant Media.